Търсене

Профил на купувача

Обществени поръчки, стартирани след 15.04.2016 г.
Номер в РОП Заглавие Статус Договор/и Дата на стартиране на поръчката
022600210-2018-0014Обществена поръчка по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП с предмет: "Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс) за нуждите на Министерство на финансите" по Рамково споразумение № СПОР-7/18.04.2019 г. на ЦОП. Активна12.09.2019 г.
022500210-2018-0014Обществена поръчка по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП с предмет: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат и копирни печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) за нуждите на Министерство на финансите“ по Рамково споразумение № СПОР-6/18.04.2019 г. на ЦОП. Активна03.09.2019 г.
022400210-2018-0014 Обществена поръчка по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП с предмет: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марки Brother (Брадър) и Canon (Канон) за нуждите на Министерство на финансите” по Рамково споразумение № СПОР-5/18.04.2019 г. Активна27.08.2019 г.
022300210-2018-0014 Обществена поръчка по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП с предмет: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) и бивши Самсунг за нуждите на Министерство на финансите” по Рамково споразумение № СПОР-4/18.04.2019 г.Активна26.08.2019 г.
022200210-2019-0017Пряко договаряне за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на охраната, видеонаблюдението и пропускателния режим в административните сгради на Министерство на финансите“Активна26.08.2019 г.
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
Предварителни обявления и пазарни консултации
Заглавие Статус Дата на публикуване
0159Пазарни консултации при подготовката на открита електронна процедура за сключване на рамкови споразумения за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет „Доставка на леки автомобили за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации“ с 6 обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на лек автомобил с нормална проходимост (тип на купето седан)“, Обособена позиция № 2 „Доставка на лек автомобил с нормална проходимост (тип на купето комби)“, Обособена позиция № 3 „Доставка на лек автомобил с повишена проходимост (джип)“, Обособена позиция № 4 „Доставка на лек автомобил с повишена проходимост (джип) – втори тип“, Обособена позиция № 5 „Доставка на лек автомобил с брой места за сядане 8+1 (микробус)“, Обособена позиция № 6 „Доставка на лек автомобил с брой места за сядане 6+1 (тип на купето ван)“ Планирана (информация по чл. 44, ал. 3)12.07.2019 г.
0218Пазарни консултации по реда на чл. 44 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) при подготовката на обществена поръчка за сключване на договор с предмет: „Доставка на ИТ техника за Министерство на финансите“, разделена на две обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1 – „Оборудване и услуги, свързани с разширяването на съществуващата хардуерна архитектура за резервни копия (бекъп)“, 2. Обособена позиция № 2 – „Разширяване на капацитета на дисков масив“. Планирана (информация по чл. 44, ал. 3)02.08.2019 г.
  1. 2019
  2. 2016
  3. 2015

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемане Отказ Повече информация