Република България

Министерство на финансите

Официална интернет страница

Календар

ПИСМЕН ОТГОВОР НА ВЪПРОС ОТНОСНО: ФИНАНСОВОТО СЪСТОЯНИЕ НА ОБЩИНА ТОПОЛОВГРАД ЗА 2018 Г.

20.02.2019 г.

ПИСМЕН ОТГОВОР НА ВЪПРОС ОТ Г-Н НИКОЛА ДИНКОВ И Г-ЖА ВИОЛЕТА ЖЕЛЕВА-НАРОДНИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ ОТ ПГ „БСП ЗА БЪЛГАРИЯ“

Относно: Финансовото състояние на община Тополовград за 2018 г.

УВАЖАЕМИ Г-Н ДИНКОВ,

УВАЖАЕМА Г-ЖО ЖЕЛЕВА,

В отговор на поставения въпрос, прилагаме информация от месечния отчет за касовото изпълнение на бюджета на община Тополовград, представен в Министерство на финансите към 31.12.2018 г. по основни раздели и параграфи на собствените приходи, разходите, взаимоотношенията с централния бюджет, трансферите, безлихвените заеми и финансирането, както и данни за просрочените задължения на общината за същия период.

 

ОТЧЕТ ЗА КАСОВОТО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА БЮДЖЕТА НА ОБЩИНА ТОПОЛОВГРАД:

 

Показатели

 

Уточнен план към 31.12.18 г. (на месечна база)

Отчет на бюджета към 31.12.18 г. (месечен)

Изпълнение на бюджета спрямо плана'2018

 
 

Приходи

 

1 712 050

1 667 140

97.4%

 

Данъчни приходи, в т.ч.:

 

451 000

483 240

107.1%

 

 

0100 Данък върху доходите на физически лица:

25 000

20 622

82.5%

 

 

1300 Имуществени и други местни данъци :

425 000

462 528

108.8%

 

 

2000 Други данъци

1 000

90

9.0%

 

Неданъчни приходи, от тях:

 

1 261 050

1 183 900

93.9%

 

 

2400 Приходи и доходи от собственост

536 000

525 096

98.0%

 

 

2700 Общински такси

567 550

545 084

96.0%

 

 

4000 Постъпления от продажба на нефинансови активи

111 000

72 751

65.5%

 

 

4100 Приходи от концесии

100 000

115 072

115.1%

 

 

4500 Помощи и дарения от страната

10 000

9 000

90.0%

 

 

4600 Помощи и дарения от чужбина

0

0

 

 

Разходи-общо, от тях:

 

9 529 547

8 893 260

93.3%

 

 

0100 Заплати и възнаграждения за персонала, нает по трудови и служебни правоотношения

4 023 970

3 840 315

95.4%

 

 

0200 Други възнаграждения и плащания за персонала

585 115

641 111

109.6%

 

 

0500 Задължителни осигурителни вноски от работодатели

944 643

887 240

93.9%

 

 

1000 Издръжка

2 326 902

2 052 623

88.2%

 

 

1900 Платени данъци, такси и административни санкции

28 008

36 094

128.9%

 

 

Разходи за лихви

0

4 492

 

 

 

4000 Стипендии

34 693

30 591

88.2%

 

 

4200 Текущи трансфери, обезщетения и помощи за домакинствата

35 769

41 194

115.2%

 

 

4300 Субсидии за нефинансови предприятия

101 329

101 329

100.0%

 

 

4500 Субсидии на организации с нестопанска цел

225 780

224 100

99.3%

 

 

4600 Разходи за членски внос и участие в нетърговски организации и дейности

18 000

6 827

37.9%

 

 

Капиталови разходи

1 101 821

1 027 344

93.2%

 

Субсидии

3100 Трансфери между бюджета на бюджетната организация и ЦБ (нето)

6 516 941

6 516 941

100.0%

 

Трансфери

§61, §62, §63, §64 и §67

765 118

638 925

83.5%

 

Заеми

§74, §75, §76, §77 и §78

0

25 749

 

 

Дефицит/Излишък

-535 438

-44 505

 

 

Финансиране

§70, §71, §72, §73, §80, §83, §85, §86, §88, §90, §91, §93 и §95

535 438

44 505

 

 

                                                                                                                                            /в лева/

 

Към 31.12.2018 г. общината не е отчела просрочени задължения по бюджета си.

Данните за поетите ангажименти за разходи, като част от показателите за финансовото състояние на общините, се получават след събиране на информацията от окончателните оборотни ведомости на общините за 2018 г., с които на този етап Министерството на финансите не разполага. Съгласно т. 38.7. от раздел V на указание на министъра на финансите ДДС№08/21.12.2018 г., те следва да бъдат представени в срок до 22.02.2019 г., след което предстои обработка на информацията и изчисляване на показателите за финансовото състояние на общините.

В изпълнение на чл. 130г, ал. 2 от Закона за публичните финанси всяко тримесечие се публикува информация за финансовото състояние на общините на интернет страницата на Министерството на финансите (Раздел „Публични разходи“ » “Финанси на общините“ » „Финансови показатели на общините“), от където бихте могли да получите данните за поетите ангажименти за разходи.

 

 

МИНИСТЪР: ВЛАДИСЛАВ ГОРАНОВ

 

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемане Отказ Повече информация