Търсене

Профил на купувача

Обществени поръчки, стартирани след 15.04.2016 г.
Номер в РОП Заглавие Статус Договор/и Дата на стартиране на поръчката
014400210-2017-0014„Обновяване и гаранционна поддръжка на телефонната централа на Министерство на финансите HiPath 4000 V3 до последна версия на OpenScape 4000“Прекратена03.10.2017 г.
013400210-2017-0012  Доставка на копирна хартия за органите на изпълнителната власт и техните администрацииВъзложенаоб.п.1 Рамково споразумение № СПОР 29/21.12.2017г. об.п.2 Рамково споразумение № СПОР 30/21.12.2017г. 25.09.2017 г.
011600210-2017-0013„Доставка и монтаж на офис-обзавеждане и мебели за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации“ с три обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на офис-мебели и столове“, Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на мека мебел за офиси“, Обособена позиция № 3 „Доставка и монтаж на мебели за обзавеждане на почивни бази и учебни центрове“ВъзложенаСПОР-7, СПОР-9, СПОР-8 / 15.03.201825.09.2017 г.
014300210-2016-0013Обществена поръчка по реда на чл.82, ал.4 от ЗОП с предмет: "Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки, за нуждите на Министерство на финансите” по Рамково споразумение № СПОР-8/16.05.2017 г. на ЦОПВъзложенаДОГ-112 / 02.11.201713.09.2017 г.
01429067896Предоставяне на услуги по извънгаранционна поддръжки за две софтуерни системи- WEB базирана информационна система на ВАСУ “Финанси“ и Автоматизирана система за оповестяване (АСО) на Министерството на финансите, за срок от три години.ВъзложенаДОГ-103 / 13.10.201731.08.2017 г.
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемане Отказ Повече информация