Анкети

Уважаеми госпожи и господа, Оценяваме готовността и желанието Ви да споделите мненията, очакванията и препоръките си. Ние ще ги анализираме и ще предприемем необходимите действия за подобряване на административното обслужване в Министерството на финансите. Нашите стремежи са взаимното доверие и удовлетвореността на гражданите!

Използване на услуги
Досега използвали ли сте услугите на Министерството на финансите ?
Колко често ползвате услугите на нашето ведомство?
Качество на предоставената информация
Лесно се намира информация за услугите, извършвани от Министерството на финансите
Предоставената информация / табло за обявления, табели, интернет, формуляри за заявления/ е:
ясна /лесно разбираема/
точна
пълна
Наложи ли Ви се да предоставяте допълнителни документи или данни, за да бъде решен Вашият въпрос?
Канали за достъп до информация
Първоначално научих за услугите извършвани от Министерството на финансите от:
Отношение на служителите към клиентите
Служителите се държат любезно с клиентите
Как оценявате качеството на обслужване от служителите в звеното за административно обслужване/приемната?
За колко време бяхте обслужен/а/?
Спазват ли се законните срокове за извършване на административната услуга?
Предложиха ли Ви да ускорите по незаконен начин изпълнението на административната процедура?
Потърсихте ли предварително извънслужебна връзка със служител, който да Ви помогне за по-бързото решаване на Вашия въпрос?
Били ли сте свидетел на корупционна проява на служителите?
Обстановката, в която се предоставят услугите
Достъпът до сградата е лесен
Работното време за прием на граждани е удобно
Приоритетите за подобряване
Кой аспект от обслужването смятате, че най-много се нуждае от подобрение?
За самите Вас
Вие сте?
На колко години сте?
С какво образование сте?
Към коя от следните групи се причислявате?
Предложения и препоръки

Благодарим за споделеното мнение и съдействие!